jorvikhorze.blogg.se

HejHej. Jag är en tjej som älskar starstable Online :D

What? O_o

Kom in till mlc ( Moorland championat också var det fortfarande konfetti som regnade xD Är det en bugg eller är det så xD Sry för jag varit aktiv. Bara det att jag testat massa andra blogg hemsidor .Tex. Bloogo.nu Devote . Ingen var lika bra som blogg.se Vist man kunde ha en header men själva sidan var inge bra xD LOVE BLOGG.SE! Tyvärr lämmnade jag cute rainbows o kommer nt gå me den mer. Det var bråk typ varje dag o typ ingen var aktiv också var bloggen nt aktiv. Kommer alltid älska medlemmarna jag fick bäst kontakt med TEX. nicco,simone,sam och mer men man måste lämmna vissa saker o gå vidare. Det var tuft men jag har ju mina älskade bloggläsare (er) och mina andra kompisar på sso. Puss på er
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nichole Greenight
skriven :

Awwwww! Jag dog när jag såg att mitt namn stog där ;_;

Svar: ?
Angelstar-Dangermagic-Stardarling-Babynova-Wintereye

2 Nichole Greennight
skriven :

Dom du fick bäst kontakt med..