jorvikhorze.blogg.se

HejHej. Jag är en tjej som älskar starstable Online :D

Dålig uppdatering I Know :C

Hej på er alla fina bloggläsare! Förlåt för jag inte varit aktiv men jag har haft fullt upp med irl livet (läxor o sånt)
Så jag har inte hunnit. verkligen förlåt <3 Ska skärpa mig. Idag gick Dangermagic upp i level 8. han är en halva ifrån 9. Tävlade vdc klockan 5 .. låg etta i början men min klumpiga frieser stardarling fastnade som vanligt xD
Mer har vel inte hänt hittils. Angelstar är snart för gammal för att tävla då han kommer bli min uppdrags häst som jag gör uppdrag på o kanske deltar i champis me då o då men han e vääldigt gammal nu som sagt :/ Ska ta o rida till mlc nu o träffa CR igen <3 pöss på er söra regnbågar <3 Älskar kklubben otroligt mycket! pöss <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: