jorvikhorze.blogg.se

HejHej. Jag är en tjej som älskar starstable Online :D

Rediegare lite c:

Hej på er. Tig en bild på mig och Angelstar o redigerade den i Gimp och Paint som jag alltid gör :) Red ut en tur förrut med två kompisar från klubben. Dom heter Cynthia och Samantha. Vi hittade super mysiga stigar i firegrovs skog och red lite där. Vi alla hade våra busigaste hästar. Vi bestämde oss för att rida barbacka, typ alla fölg av hela tiden. Då kom vi påe n lek där man skulle sitta kvar så länge som helst. Men det gick nt så bra för när Cynthia ramlade av sprang hennes häst Beauty bort. Jag hittade henne i ett dike.. Haha mycket kan hända xD Sen skulle Samantha äta så jag o Cynthia red o badade men hennes häst ville nt gå i så vi fick putta i den xD Hahah det var nt plågeri utan bara skoj xD Hhahaha det var så sjukt roligt. Skrattar irl nu samtidigt när jag lyssnat på -The fox- Hhahahahah xD WHAT THE FOW SAY? Tror typ alla på starstable har hört den nu. För typ alla skriver om den i globala hela tiden c: Den är nt bra men man lyssnar på den iaf -.- Hahahha MOOOOORSE XD HOORSE XD ...... WHAT DOES THE FOX SAY :D Nu kan jag nt sitta här o blogga mer utan ska ta ut Dangermagic en stund. Köpte den där natur sadeln som man typ alltid vinner med. Var tvungen att köpa den för jag satsar ju i championaten som kanske vissa vet ;D Gud vad tiden går fort xD Imorgon har jag spelat starstable i exakt 2 år OMG ! Bilden jag lägger upp är nt redigerad för jag råkade redigera den xD MOHAHAHA
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: