jorvikhorze.blogg.se

HejHej. Jag är en tjej som älskar starstable Online :D

Lögn xD

Asså det jag s aom cute rainbows. GLÖM DET
Är med i cr igen. För jag kunde nt hålla mig xD Det kommer bråk JA men det är nt en stor sak. Älskar verkligen dom här flummiga kompisarna. Utan dom är jag ingen . <3 Så om ni läser detta
 
 
NI ÄR MITT ALLT OCH KOMMER ALLTID VARA! ni betyder mest för mig och utan er är jag ingen <3 Ni är mitt livs största hjärta och bara eran glädje gör mig till en ny människa. Tack för ni förändrade mitt liv och fick mig att inse vem jag var <3 Puss på er alla härliga älsklingar <3
 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 samantha.C
skriven :

Åh, jag gråter, seriöst, jag gråter, wow vilken text asså....

Svar: pöss <3
Angelstar-Dangermagic-Stardarling-Babynova-Wintereye

2 Nichole Greenight
skriven :

Håller med o.o ;_; så gulligt <3 men det var nog inte menat till mig...

Svar: alla i cr nicco <3
Angelstar-Dangermagic-Stardarling-Babynova-Wintereye