jorvikhorze.blogg.se

HejHej. Jag är en tjej som älskar starstable Online :D

Min dag C:

HejHej :D Idag levlade jag Nova på morgonen. Sen gick jag till skolan o när jag kom hem gjorde jag dagliga o lite pauser för champ. Sen var klockan typ 9 så jag matade alla hästarna o tog ut Bruno ( Dangermagic) Ur på en hopp träning med Cynt o Sims från Cute Rainbows! Vi hade riktigt kul. Cynths häst fick en galen sak på hjärnan och sprang iväg med henne. Hon ramlade av men som tur va gjorde hon inte illa sig. Själv tyckte jag att Bruno var riktigt duktig då han inte har hoppat på en evighet men han är ju faktiskt en hopp häst så det gick fint :) Han var riktigt het så var tvungen att hålla i mot hårt . Flingan har fått ett sår på höger bakben så hon kan inte hoppa utan benskydd. Ska ta en illa - luktande salva varje morgon o kväll på henne så ska det vara borta inom 3 veckor :) Nu loggar snart min dator ur så jag skyndar mig att skriva klart! Älskar er *w*
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: